سنسور RVG مخفف RadioVisioGraphy است

Wiki Article

Digital Imaging یا تصویربرداری دیجیتال به روشی گفته می شود که به جای فیلم رادیوگرافی از یک سنسور حساس به اشعه ایکس مانند سنسور RVG استفاده می شود.برای محافظت از این سنسور از روکش سنسور RVG دندانپزشکی در بسته 150 عددی میتوان استفاده کرد. دندانپزشک میتواند از این روش برای بررسی مشکلات غدد بزاقی مانند انسداد، یا سندرم شوگرن (اختلالی همراه با علائم ازجمله خشکی دهان و چشم؛ این اختلال میتواند نقش مهمی در پوسیدگی دندان بازی کند) استفاده کند. به دلیل شکل قلابی سنسورRVG که لبه گرد مانندی دارد راحت در دهان بیمار قرار میگیرد . سنسور RVG اوندی Owandy مدل Opteo : برندی که اقدام به ساخت این محصول کرده است در بین دندانپزشکان به عنوان یک برند مطرح شناخته می شود و در دنیا طرفداران زیادی را دارد. با توجه به همین مسئله و اهمیت تشخیص درست، این سنسور فوقالعاده ساخته شده تا دندانپزشکان بتوانند به راحتی مشکلات دندانی بیماران را تشخیص داده و با توجه به این اشکالات، اقدام به درمان و اصلاح دندان کنند. بیایید با آن کنار بیاییم که دندانپزشکان به رادیوگرافی ها وابسته هستند. به گونهای که در هر فعالیت دندانی مورد استفاده قرار میگیرد و دندانپزشکان به وجود آن نیاز دارند. این شرکت ارائه کننده دستگاه های دیجیتال تصویربرداری با کاربری پزشکی و دندانپزشکی در سرتاسر ایران می باشد که از سال 1385 فعالیت خود را در همین زمینه آغاز کرده است.


خرید سنسور Rvg دندانپزشکی

خرید rvg تصاویر موجود در تمام سنسور های سری sophix، مجهز به تکنولوژی ACE میباشد که توسط SOPRO ثبت شده است که در زمان واقعی مقدار اشعه ایکس انباشته شده توسط سنسور را تحلیل میکند.به محض دریافت تابش مورد نیاز برای ارائه یک تصویر باکیفیت خوب،تصویر جذب تصویر را خنثی میکند.بدین ترتیب جراح دندانپزشک و بیمار این اطمینان را حاصل میکنند که میزان اشعه ای که برای پرتو جذب میکند کامل هست و از جذب پرتو های اضافی جلوگیری میکنند و در وقت دندانپزشک و بیمار صرفه جویی میشود. اين دستگاه از نظر عملکرد بسيار حساس و مهم است و خرابي ان به طور جدي مشکلاتي را براي کار دندانپزشک به وجود مي اورد فلذا پرداخت هزينه بيشتر جهت خريد دستگاه بهتر اتلاف پول نيست بلکه با عملکرد مناسب سود اوري هم براي خريدار دارد و دغدغه خراب در مدت کوتاه را هم به طور کامل از بين مي برد. تکنولوژی نه تنها در مورد دندانپزشکی بلکه در تمامی موارد و حرفهها، سبب آسودگی فعالیتها شده و کیفیت بالایی شده که این کیفیت در روند کاری خود را به خوبی نمایان میکند.


قیمت دستگاه رادیوگرافی Rvg

سپس پیکسلها سیگنال را از کنترلر دیجیتال دریافت کرده و میزان نور فیلتر شدهی دارای طول موج را به دام میاندازند. طول کابل این دستگاه 2.seven متر است. این روکش نایلونی و انعطاف پذیری است که از سنسور RVG در برابر آلودگی ، خون و مواد دیگر محافظت می کند و سبب افزایش طول عمر آن و کاهش هزینه های مربوط به حفاظت ، نگهداری و تعمیرات سنسور RVG می شود . همچنین باید بدایند که از دیگر قابلیت های نرمفزار می توان به مدیریت فایل های بیماران در کنار بزرگ نمایی و اصلاح کیفیت و همچنین three بعدی سازی تصاویر در کنار رنگی سازی تصویر و در ادامه به اندازه گیری و شبیه سازی ایمپلنت اشاره کرد. از جمله سایر ملزومات برای این دستگاه می توان به پورت USB two.0 اشاره کرد. در شکلگیری تصویر دیجیتال (مخصوصاً در مورد RVG سیاه و سفید)، بابت هر پیکسل عکس، شدتی از روشنایی از کاملاً سفید تا کاملاً سیاه به هر پیکسل نسبت داده میشود. همچنین سایز پیکسل ها را نیز باید به اندازه 20 میکرومیلیمتر دانست. این روکش در سایز بزرگ و کوچک قابل عرضه خرید اسید اچ است. روکش سنسور RVG دندانپزشکی در بسته one hundred fifty عددی قابل عرضه است . برای محافظت از این سنسور از روکش سنسور RVG دندانپزشکی در بسته fifty عددی میتوان استفاده کرد. Conte nt has actually been c᠎reated ᠎by GSA Con᠎tent Generator DEMO .


قیمت دستگاه Rvg

با در نظر گرفتن این مسئله میتوان میزان اهمیت داشتن دندانهای سالم را متوجه شد و برای اینکه این اشکالات و آسیبها برطرف شوند، دندانپزشک باید بتواند با تشخیص درست، دندانها را اصلاح کند. این دادههای دیجیتالی به کامپیوتر ارسال و دندانپزشک میتواند اسکن را فوراً مشاهده کند. امروزه four دندانپزشک از هر ten دندانپزشک، از تصویربرداری دیجیتالی بجای رادیوگرافی معمولی استفاده میکنند. یکی از مزایای اصلی جهان دیجیتالی توانایی ذخیره و انتقال اطلاعات با کسری از هزینه های وارده برای نسخه های فیزیکی است. یکی از همین تجهیزات که موضوع مورد بحث ما است، همین سیستم RVG است که برای تصویربرداری مورد استفاده قرار میگیرد. ????تا چند سال گذشته برای ردگیری سنسوری که باهاش تصویر تولید شده تنها راهکار استفاده از سنسورهای iDot بود اما با پیشرفت تکنولوژی مهندسین برای هر سنسور IP خاصی تعریف کردند که در دستگاه های جدیید با استفاده از این IP سنسور رو ردگیری میکنن و عملکرد و کیفیت اون رو مورد بررسی قرار میدهند. مشخصات جالبی برای این دستگاه ایتالیایی شرکت MYRAY ثبت شده اند. زمان نمایش تصاویر در درون این دستگاه هم two ثانیه می باشد. رزولوشن این تصاویر در درون دستگاه به صورت twenty خط بر میلیمتر می باشد.

Report this wiki page